top of page
case - trili.webp

מיתוג מחדש & אסטרטגיה & הקמת אתרים

TrILIlI
TRAlALA

האתגר

תחום אירועי הילדים רווי בספקים שמציעים מוצרים באיכות נמוכה ויחס שטחי, דבר שמוביל לתחרות הרסנית על המחיר הכי מזמין ללקוח.
הדבר מורגש פי כמה לעסק כמו טרילילי טרלהלה, שלא מוכן להתפשר על מתקנים זולים ועל בטיחות הילדים.

הפתרון

בנינו מותג צבעוני אך מוקפד, שמדבר קודם כל אל ההורים, אך לא שוכח את הילדים, ומציב רף מיידי של חויה באיכות בלתי מתפשרת.
שדרגנו את הלוגו האייקוני של הטירה המתנפחת, לצד צבעוניות מתפרצת אך מאוזנת, ומסרים שמשלבים שמחה עם ביטחון.

הישגים

המותג נתפס מיד כרציני מקצועי בעודו מבין ללב הילדים.
המיצוב והשפה התקשורתית פתחו דלת לשיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וגורמי עירייה. בעוד ההורים ידעו שיש על מי לסמוך הילדים רק רצו לחזור שוב.

תעשייה

הפקת אירועים

הלקוח

טרילילי טרלהלה

שנה

2024

הביזנס

השכרת מתקנים ואטרקציות לאירועים

logo apdate.webp
TRILILI 2.webp
כרטיס ביקור טרלילי טרלההלה_2.webp
מוקאפ של שמשונית.webp

דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש

results & impact

IMPACT.webp

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.

אלכס צרנין

בעלים

רציתי לומר תודה על השירות המיוחד ושהקשבתם לכל מה שרציתי, והתוצאות בסוף יצאו ממש ממש טובות, אני ממש מרוצה ובכל פעם מסתכל על האתר ואומר ואו, באמת היה שווה.

ChEK OuT SOME MoRE

case - homemade.webp

HoME
MAdE

תזונה נוחה לילדים

מיתוג מחדש, הקמת אתר

case - newdirecion.webp

NeW
DIRECTION

מרחבי למידה

מיתוג מחדש, אסטרטגיה, הקמת אתר

Logo-menu.webp
WHATSAPP.webp
bottom of page