
מיתוג מחדש & אסטרטגיה & הקמת אתרים
TrILIlI
TRAlALA
האתגר
תחום אירועי הילדים רווי בספקים שמציעים מוצרים באיכות נמוכה ויחס שטחי, דבר שמוביל לתחרות הרסנית על המחיר הכי מזמין ללקוח.
הדבר מורגש פי כמה לעסק כמו טרילילי טרלהלה, שלא מוכן להתפשר על מתקנים זולים ועל בטיחות הילדים.
הפתרון
בנינו מותג צבעוני אך מוקפד, שמדבר קודם כל אל ההורים, אך לא שוכח את הילדים, ומציב רף מיידי של חויה באיכות בלתי מתפשרת.
שדרגנו את הלוגו האייקוני של הטירה המתנפחת, לצד צבעוניות מתפרצת אך מאוזנת, ומסרים שמשלבים שמחה עם ביטחון.
הישגי ם
המותג נתפס מיד כרציני מקצועי בעודו מבין ללב הילדים.
המיצוב והשפה התקשורתית פתחו דלת לשיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וגורמי עירייה. בעוד ההורים ידעו שיש על מי לסמוך הילדים רק רצו לחזור שוב.
תעשייה
הפקת אירועים
הלקוח
טרילילי טרלהלה
שנה
2024
הביזנס
השכרת מתקנים ואטרקציות לאירועים





דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש
results & impact

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
אלכס צרנין
בעלים
רציתי לומר תודה על השירות המיוחד ושהקשבתם לכל מה שרציתי, והתוצאות בסוף יצאו ממש ממש טובות, אני ממש מרוצה ובכל פעם מסתכל על האתר ואומר ואו, באמת היה שווה.






