
מיתוג מחדש & אסטרטגיה & הקמת אתרים
TrILIlI
TRAlALA
האתגר
תחום אירועי הילדים רווי בספקים שמציעים מוצרים באיכות נמוכה ויחס שטחי, דבר שמוביל לתחרות הרסנית על המחיר הכי מזמין ללקוח.
הדבר מורגש פי כמה לעסק כמו טרילילי טרלהלה, שלא מוכן להתפשר על מתקנים זולים ועל בטיחות הילדים.
הפתרון
בנינו מותג צבעוני אך מוקפד, שמדבר קודם כל אל ההורים, אך לא שוכח את הילדים, ומציב רף מיידי של חויה באיכות בלתי מתפשרת.
שדרגנו את הלוגו האייקוני של הטירה המתנפחת, לצד צבעוניות מתפרצת אך מאוזנת, ומסרים שמשלבים שמחה עם ביטחון.
הישגי ם
המותג נתפס מיד כרציני מקצועי בעודו מבין ללב הילדים.
המיצוב והשפה התקשורתית פתחו דלת לשיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וגורמי עירייה. בעוד ההורים ידעו שיש על מי לסמוך הילדים רק רצו לחזור שוב.
תעשייה
הפקת אירועים
הלקוח
טרילילי טרלהלה
שנה
2024
הביזנס
השכרת מתקנים ואטרקציות לאירועים



