
מיתוג מחדש & אסטרטגיה
& שפת מותג & בניית אתר
new
dIRECTION
האתגר
הסיפור של "מה זה ניו דיירקשן" מורכב מידי כדי להסביר על רגל אחת, כן מסגרת אחר הצהריים לילדים - אבל לא חוג, כן לומדים מול מחשב - אבל לא ילדים עפים על זה, התאמה אישית לילד - אבל גם קהילה שמקדמת.
איך משווקים משהו, ששונה לחלוטין מכל אנלוגיה בתחום?
הפתרון
מיקדנו את המסרים ובנינו הצלבה לוגית ברורה להורים: "חדר כושר למוח" ו-"מרכזי הצלחה לילד".
ובשביל הילדים, בנינו מותג שמדבר טכנולוגיה בשפה גיימינגית, צבעים ניאוניים וטון מגניב.
השילוב בין 2 היסודות האלה יצרו במה ברורה ואחידה, שמאפשרת לייחודיות של ניו דיירקשן לזהור באמת.
הישגים
השיקוף הברור של ייחודיות המותג גם להורים וגם לילדים הוביל לעלייה מהותית בהתעניינות בקורסים והקלה משמעותית בפיץ' המכירתי, דבר שבפועל יצר איכות המרה היסטורית למותג.
תעשייה
חינוך / ילדים / טכנולוגיה
הלקוח
ניו דיירקשן
שנה
2025
הביזנס
לימודים לדור הבא, בפורמט טכנולוגי ומותאם אישית



results & impact

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
איתי לב ארי
מייסד
אני חיפשתי עוצמה, חיפשתי מישהו שיבין לאן אני מכוון - ואחרי שיחה אחת עם אנדרה היה לי ברור שמצאתי. הוא מבין מה זה אומר להיות מותג ולא מפחד להעביר אותי בדרך הזאת.
ChEK OuT SOME MoRE

ARTIsHOK.AI
אפליקציית בריאות
מיתוג, אסטרטגיה, ליווי מותג


