top of page
case - newdirecion.webp

מיתוג מחדש & אסטרטגיה

& שפת מותג & בניית אתר

new
dIRECTION

האתגר

הסיפור של "מה זה ניו דיירקשן" מורכב מידי כדי להסביר על רגל אחת, כן מסגרת אחר הצהריים לילדים - אבל לא חוג, כן לומדים מול מחשב - אבל לא ילדים עפים על זה, התאמה אישית לילד - אבל גם קהילה שמקדמת.
איך משווקים משהו, ששונה לחלוטין מכל אנלוגיה בתחום?

הפתרון

מיקדנו את המסרים ובנינו הצלבה לוגית ברורה להורים: "חדר כושר למוח" ו-"מרכזי הצלחה לילד".
ובשביל הילדים, בנינו מותג שמדבר טכנולוגיה בשפה גיימינגית, צבעים ניאוניים וטון מגניב.
השילוב בין 2 היסודות האלה יצרו במה ברורה ואחידה, שמאפשרת לייחודיות של ניו דיירקשן לזהור באמת.

הישגים

השיקוף הברור של ייחודיות המותג גם להורים וגם לילדים הוביל לעלייה מהותית בהתעניינות בקורסים והקלה משמעותית בפיץ' המכירתי, דבר שבפועל יצר איכות המרה היסטורית למותג.

תעשייה

חינוך / ילדים / טכנולוגיה

הלקוח

ניו דיירקשן

שנה

2025

הביזנס

לימודים לדור הבא, בפורמט טכנולוגי ומותאם אישית

ברנד בוק ניו -2.webp
003_RUBM_04.webp

results & impact

IMPACT.webp

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.

איתי לב ארי

מייסד

אני חיפשתי עוצמה, חיפשתי מישהו שיבין לאן אני מכוון - ואחרי שיחה אחת עם אנדרה היה לי ברור שמצאתי. הוא מבין מה זה אומר להיות מותג ולא מפחד להעביר אותי בדרך הזאת.

ChEK OuT SOME MoRE

case - sweatfreeze.webp

sWeAT
FrEEZE

בריאות ופארמה

מיתוג, השקה, ליווי, הקמת אתר

case ARTI.webp

ARTIsHOK.AI

אפליקציית בריאות

מיתוג, אסטרטגיה, ליווי מותג

Logo-menu.webp
WHATSAPP.webp
bottom of page