top of page
case - homemade.webp

מיתוג מחדש & סטיילינג מותגי

& הקמת אתר

hOME
MAdE

האתגר

למרות שהגיע לאלפי משפחות בכל הארץ, Home Made נתפס כמותג קטן וביתי.
המוצר עבד, האימהות המליצו, אבל האריזות והנראות עצרו את הגדילה.
היה צורך להפוך את העסק למותג, מבלי להפוך לגוף קר, ממסדי ותעשייתי.

הפתרון

שמנו את המשפחה במרכז.
במקום לשדר בריאות עם עלים ירוקים, הצבעוניות החמה והכפרית של המותג יצרה תיאבון והטון התקשורתי המשפחתי והקליל יצרו את האמון שהוביל לטעימה הראשונה, שזה כל מה שאנחנו צריכים. הרי משם, האוכל יעשה את העבודה.

הישגים

השקת המותג המעודכן התקבלה באהדה עצומה בקרב הלקוחות הקיימים ובנתה אמון בקרב הלקוחות הפוטנציאליים,
דבר ששיפר את איכות המערך השיווקי בכל הפרמטרים.

תעשייה

שירותי תזונה

הלקוח

Home Made

שנה

2025

הביזנס

ארוחות צהריים מוכנות לכל השבוע לילד

הום מייד לפני אחרי.webp
הום מייד לפני אחרי_2.webp

results & impact

IMPACT.webp

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.

רום יריב

מייסד

תמיד ידענו שאנחנו רואים בעצמנו מותג, אבל עכשיו זה מורגש ומחלחל לכל חלק במערכת. כל הצוות, העובדים ואפילו השליחים שלנו מתייחסים למותג כמותג. ההבדל הוא עצום!

ChEK OuT SOME MoRE

case ARTI.webp

ARTIsHOK.AI

אפליקציית בריאות

מיתוג, אסטרטגיה, ליווי מותג

case - trili.webp

TrILIlI
TRALALA

אטרקציות לאירועים

מיתוג מחדש, הקמת אתר

Logo-menu.webp
WHATSAPP.webp
bottom of page