top of page
הישגים
המיצוב האמיץ של המותג לצד קטלוג החבילות המדויק הצ ליח להגדיל את גובה העסקה הממוצע ולקצר משמעותית את שלב ההסברים ללקוח.
האתגר
ישנו שוק רווי בתחרות בכל הקשור להפקת אירועים והשכרת מתנפחים, שבו יש מגוון הצעות דומות ולא מבודלות, לכן קל לאבד לקוח כי המתחרה היה יותר זול בשקלים בודדים. משימתנו -להבין איך להתגבר על הקושי הזה.
הפתרון
יצרנו עדכון מיתוגי ושפה גרפית חדשה, העומדת על הקו הדק בין הילדותיות שהילדים מחפשים - והרצינות שההורים דורשים, עם דגש מרכזי סביב הבנת הרצונות של הילדים וההורים כאחד - ההבטחה לאירוע בלתי נשכח בשילוב חוסר פשרה מוחלט על בטיחות הילדים על סמך המתקנים האיכותיים ביותר, שמשמשים כבסיס מותנה לסיבה בגינה שווה להורה לשלם על הטוב ביותר.
תעשייה
אירועים / ילדים / השכרת ציוד
הלקוח
טרילילי טרללה
שנה
2024
הביזנס
השכרת ציוד והפקת אירועים
אלכס צרנין
בעלים
רציתי לומר תודה על השירות המיוחד ושהקשבתם לכל מה שרציתי, והתוצאות בסוף יצאו ממש ממש טובות, אני ממש מרוצה ובכל פעם מסתכל על האתר ואומר ואו, באמת היה שווה.
טרילילי טרללה
אסטרטגיה / מיתוג / עיצוב אריזה / הקמת אתר / שיווק
רוצה לעשות צעד נועז עם העסק?
bottom of page