top of page


הישגים
המיצוב האמיץ של המותג לצד קטלוג החבילות המדויק הצליח להגדיל את גובה העסקה הממוצע ולקצר משמעותית את שלב ההסברים ללקוח.
האתגר
ישנו שוק רווי בתחרות בכל הקשור להפקת אירועים והשכרת מתנפחים, שבו יש מגוון הצעות דומות ולא מבודלות, לכן קל לאבד לקוח כי המתחרה היה יותר זול בשקלים בודדים. משימתנו -להבין איך להתגבר על הקושי הזה.
הפתרון
יצרנו עדכון מיתוגי ושפה גרפית חדשה, העומדת על הקו הדק בין הילדותיות שהילדים מחפשים - והרצינות שההורים דורשים, עם דגש מרכזי סביב הבנת הרצונות של הילדים וההורים כאחד - ההבטחה לאירוע בלתי נשכח בשילוב חוסר פשרה מוחלט על בטיחות הילדים על סמך המתקנים האיכותיים ביותר, שמשמשים כבסיס מותנה לסיבה בגינה שווה להורה לשלם על הטוב ביותר.
תעשייה
אירועים / ילדים / השכרת ציוד
הלקוח
טרילילי טרללה
שנה
2024
הביזנס
השכרת ציוד והפקת אירועים


