top of page
logo icon.webp
sweatfreezeBG.webp
trili case.webp

הישגים

המיצוב האמיץ של המותג לצד קטלוג החבילות המדויק הצליח להגדיל את גובה העסקה הממוצע ולקצר משמעותית את שלב ההסברים ללקוח.

האתגר

ישנו שוק רווי בתחרות בכל הקשור להפקת אירועים והשכרת מתנפחים, שבו יש מגוון הצעות דומות ולא מבודלות, לכן קל לאבד לקוח כי המתחרה היה יותר זול בשקלים בודדים. משימתנו -להבין איך להתגבר על הקושי הזה.

הפתרון

יצרנו עדכון מיתוגי ושפה גרפית חדשה, העומדת על הקו הדק בין הילדותיות שהילדים מחפשים - והרצינות שההורים דורשים, עם דגש מרכזי סביב הבנת הרצונות של הילדים וההורים כאחד - ההבטחה לאירוע בלתי נשכח בשילוב חוסר פשרה מוחלט על בטיחות הילדים על סמך המתקנים האיכותיים ביותר, שמשמשים כבסיס מותנה לסיבה בגינה שווה להורה לשלם על הטוב ביותר.

תעשייה

אירועים / ילדים / השכרת ציוד

הלקוח

טרילילי טרללה

שנה

2024

הביזנס

השכרת ציוד והפקת אירועים

logo apdate.webp
LEONARDO 1.webp
TRILILI 2.webp

אלכס צרנין

בעלים

רציתי לומר תודה על השירות המיוחד ושהקשבתם לכל מה שרציתי, והתוצאות בסוף יצאו ממש ממש טובות, אני ממש מרוצה ובכל פעם מסתכל על האתר ואומר ואו, באמת היה שווה.

טרילילי טרללה

אסטרטגיה / מיתוג / עיצוב אריזה / הקמת אתר / שיווק 

מהלכים נוספים

sweatfreezeBG.webp

Sweat Freeze

מיתוג / הקמת אתר / השקה

argaman case.webp

ארגמן אקספרס

ריברנדינג / הקמת אתרים / ליווי מותגי

רוצה לעשות צעד נועז עם העסק?

Let's Talk!

bottom of page