top of page


הישגים
היענות אדירה מצד הקהל שקיבל את Sweat Freeze כמותג, שהובילה ל-Sold out מלא למלאי תוך חודשיים מההשקה.
האתגר
תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?
הפתרון
הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא קשה בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדבר על התכל'ס - אפשר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.
תעשייה
מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce
הלקוח
Sweat Freeze
שנה
2023
הביזנס
סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה



דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש
וידאו, וידאו, וידאו!
Results & IMPACT

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
סרגיי קולו
בעלים ומנכ"ל
ההשקה הייתה פשוט מטורפת, ציפינו להצליח אבל אף אחד לא יכל לצפות שנסיים את כל המלאי מהר יותר ממה שיכלנו לייצר. קטי ואנדריי איתי ישארו אותו לעוד שנים ארוכות קדימה.
Sweat Freeze
אסטרטגיה / מיתוג / עיצוב אריזה / הקמת אתר / שיווק
רוצה לעשות צעד נועז עם העסק?
Let's Talk!
bottom of page