top of page


הישגים
היענות אדירה מצד הקהל שקיבל את Sweat Freeze כמותג, שהובילה ל-Sold out מלא למלאי תוך חודשיים מההשקה.
האתגר
תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?
הפתרון
הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא קשה בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדבר על התכל'ס - אפ שר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.
תעשייה
מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce
הלקוח
Sweat Freeze
שנה
2023
הביזנס
סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה



דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש
וידאו, וידאו, וידאו!
Results & IMPACT
