top of page
sweatfreezeBG.webp

אסטרטגיה & מיתוג & עיצוב אריזה & הקמת אתר & ניהול פרפורמנס

sWEAT
FREeZE

האתגר

תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?

הפתרון

הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא קשה בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדבר על התכל'ס - אפשר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.

הישגים

היענות אדירה מצד הקהל שקיבל את Sweat Freeze כמותג, שהובילה ל-Sold out מלא למלאי תוך חודשיים מההשקה.

תעשייה

מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce

הלקוח

Sweat Freeze

שנה

2023

הביזנס

סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה

אתר.webp
מוצרים.webp
עלון.webp

דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש

תוכן טיקטוקי & לייקאבילי

results & impact

IMPACT.webp

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.

סרגיי קולו

בעלים ומנכ"ל

ההשקה הייתה פשוט מטורפת, ציפינו להצליח אבל  אף אחד לא יכל לצפות שנסיים את כל המלאי מהר יותר ממה שיכלנו לייצר. קטי ואנדריי איתי וישארו איתי לעוד שנים ארוכות קדימה.

ChEK OuT SOME MoRE

case - newdirecion.webp

NeW
DIRECTION

מרחבי למידה

מיתוג מחדש, אסטרטגיה, הקמת אתר

argaman case.webp

ARGAMAN
EXpRESS

יזמות ונדל"ן

מיתוג מחדש, אסטרטגיה, הקמת אתר

Logo-menu.webp
WHATSAPP.webp
bottom of page