
אסטרטגיה & מיתוג & עיצוב אריזה & הקמת אתר & ניהול פרפורמנס
sWEAT
FREeZE
האתגר
תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?
הפתרון
הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא קשה בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדבר על התכל'ס - אפשר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.
הישגים
היענות אדירה מצד הקהל שקיבל את Sweat Freeze כמותג, שהובילה ל-Sold out מלא למלאי תוך חודשיים מההשקה.
תעשייה
מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce
הלקוח
Sweat Freeze
שנה
2023
הביזנס
סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה



דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש
תוכן טיקטוקי & לייקאבילי
results & impact

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
סרגיי קולו
בעלים ומנכ"ל
ההשקה הייתה פשוט מטורפת, ציפינו להצליח אבל אף אחד לא יכל לצפות שנסיים את כל המלאי מהר יותר ממה שיכלנו לייצר. קטי ואנדריי איתי וישארו איתי לעוד שנים ארוכות קדימה.















