top of page
הישגים
היענות אדירה מצד הקהל שקיבל את Sweat Freeze כמותג, שהובילה ל-Sold out מלא למלאי תוך חודשיים מההשקה.
האתגר
תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?
הפתרון
הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא קשה בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדב ר על התכל'ס - אפשר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.
תעשייה
מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce
הלקוח
Sweat Freeze
שנה
2023
הביזנס
סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה
דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש
וידאו, וידאו, וידאו!
Results & IMPACT
המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
מנהל מנהלי
בעלים ומנכ"ל
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים.
Sweat Freeze
אסטרטגיה / מיתוג / עיצוב אריזה / הקמת אתר / שיווק
מהלכים נוספים
ארגמן אקספרס
ריברנדינג / הקמת אתר
ארגמן אקספרס
ריברנדינג / הקמת אתר
רוצה לעשות צעד נועז עם העסק?
bottom of page