top of page
logo icon.webp
sweatfreezeBG.webp
sweatfreezeBG.webp

תעשייה

מוצרי טיפוח / פארמה / E-Comerce

הלקוח

Sweat Freeze

שנה

2023

הביזנס

סדרת מוצרים יעודיים למניעת הזעה

האתגר

תחום הפארמה הינו שוק רווי בתחרות, שנוטה להגיע מחברות ענק שלא משאירות הרבה מקום להתברג בו, לכן עם עליית המותג לאוויר היה הכרחי לעורר גלים ולמשוך הרבה תשומת לב, אבל איך עושים את זה, כשמדובר בנושא "מסריח" כמו הזעת יתר?

הפתרון

הורדנו את חלוקי המעבדה והלכנו על קו צעיר, רענן ו-"Cool", או נכון יותר קפוא.
הטון התקשורתי הקליל הזה אפשר לנו לדבר על נושא מסריח בצורה מסתלבטת ובכך להימנע מהשיח המקצועי שלא עובר מסך, ולדבר על התכל'ס - אפשר לסבול מזיעה, ואפשר - לא.

אתר.webp
מוצרים.webp
עלון.webp

דיגיטל קליל, צעיר ולא מתבייש

אוהבים להזיע.webp
בעיה פתרון.webp
להכחש.webp

וידאו, וידאו, וידאו!

Results & IMPACT

IMPACT.webp

המיתוג, המיצוב, הטון התקשורתי והנכסים הדיגיטליים הצליחו לספק את ההרגשה אליה כיוונו, הקהל תפס את SweatFreeze כמותג רציני כבר מהיום הראשון, דבר שהוביל לשבירת כל הציפיות עד לקצב רכישות מסחרר וסיום כל המלאי.
 

מנהל מנהלי

בעלים ומנכ"ל

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן מוסן מנת. להאמית קרהשק סכעיט דז מא, מנכם למטכין נשואי מנורך. קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. 

Sweat Freeze

אסטרטגיה / מיתוג / עיצוב אריזה / הקמת אתר / שיווק 

עבודות נוספות

sweatfreezeBG.webp

ארגמן אקספרס

ריברנדינג / הקמת אתר

sweatfreezeBG.webp

ארגמן אקספרס

ריברנדינג / הקמת אתר

רוצה לעשות צעד נועז עם העסק?

bottom of page